Tytuł projektu:
Promocja marki SANIWELL na rynkach perspektywicznych.
Cel i planowany efekt projektu:
Celem projektu jest rozwój działalności eksportowej firmy, przy wykorzystaniu działań w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” PO IR. Wnioskodawca zaoferuje na rynkach perspektywicznych produkty z branży budowy i wykańczania budowli, a przez to zwiększy osiągane przychody. Realizacja projektu przyczyni się do nawiązania nowych kontaktów handlowych i promocji marki Saniwell. Udział w targach wzmocni pozycję przedsiębiorstwa w branży.
Mierzalne efekty realizacji projektu:
– Liczba kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji – 3;
– Przychody ze sprzedaży produktów na eksport – 540 000,00 PLN;
– Przychody ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem projektu- 540 000,00 PLN.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 459 700,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100)
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 390 745,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset czterdzieści pięć złotych 00/100)
Termin realizacji:
01.09.2018 – 31.12.2019